Till världens bästa människa..

.. alltså Linn!

Jag vet att du har det svårt nu, att allt bara känns som skit för dig. Men jag lovar att jag ställer upp för dig i alla tillfällen och alltid står vid din sida! Du ska veta att jag beundrar dig, du är så stark, för även om du inte orkar mer så
Kämpar du på i skolan, spelar fotboll som ett proffs och framför allt så ställer du upp och tröstar andra fast det är du själv som skulle behöva tröstas. Det är inte många personer som skulle göra det, bara sånna otroligt fina & godhjärtade människor som du klarar det. Vi föralltid Linn, Havregrynet o Limmet.

Det känns så otroligt skönt att ha en så fin vän som du, alla borde få ha en egen Linn som dom kan krama om. Jag tänker aldrig släppa taget om dig, jag tänker aldrig sluta krama mig, du kommer alltid vara en stor del i mitt hjärta.

Det är så mycket mer jag skulle kunna skriva men det får bli i ett annat inlägg. Älskar dig min läderbög! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0