I <3 U!!

Jag har det väldigt jobbigt i mitt liv just nu och jag känner att jag inte orkar mer. Men min mest underbara vän finns här för mig och jag vill att alla ska veta hur mycket hon betyder för mig.
Hanna havrerynet läderbög hon är en klippa som man alltid kan luta sig emot och visa att jag är den jag är. Hanna är både rolig, gullig, söt, smart!!! Och mycket mycket mer som är bara bra saker. Direkt när man träffar henne känner man hennes kärlek och trygghet. Hon gör aldrig något ont, när man behöver henne finns hon alltid där för henne.
Hanna är den hon är och hon ändrar inte sig för att någon säger åt henne att göra det.
Om man vill ha en riktigt go och glad vän så borde man träffa Hanna för hon är en av mina bästa vänner.
Jag älskar dig Hanna och glöm inte att jag alltid kommer göra det!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0